سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر آلودگی دلهایتان یا پرگویی شما نبود، آنچه را من می شنوم، می شنیدید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 95 اردیبهشت 11 , ساعت 4:20 عصر

امروز میخواهیم بیوگرافی مهتاب کرامتی به همراه عکس های جدید تلگرامی در سال 95 روز شنبه مورخه دهم اردیبهشت برای شما بزاریم, بیوگرافی بازیگران, بیوگرافی مهتاب کرامتی,جدیدترین بیوگرافی مهتاب کرامتی در سال 1395,چرا خانم مهتاب کرامتی بازیگر حرفه ای شد ؟,عکس جدید مهتاب کرامتی

پارلین » بیوگرافی بازیگران » عکس های دیده نشده مهتاب کرامتی و خانوادش+بیوگرافی کامل

mahtab-keramati (7)

بیوگرافی جدید خانم مهتاب کرامتی در سال 1395

خانم مهتاب کرامتی یکی از بازیگران زن زیبای ایرانی است که دارای یک فرزند دختر می باشد . او در مهر ماه سال 49 به دنیا آمده و تحصیلاتش را در رشته میکروبیولوژی با مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رساند. دوره را در کلاسهای آزاد بازیگری می گذراند و همان جا برای ایفای نقش هلن در فیلم / مجموعه مردان آنجلس انتخاب می شود.

mahtab-keramati (4)

بیوگرافی مهتاب کرامتی :

lمهتاب کرامتی با همین مجموعه شناخته می شود ولی نمی تواند از این موقیعت استفاده مناسبی کند . سال ?? در مردی از جنس بلور به کاگردانی سعید سهیلی ایفای نقش می کند که نمی تواند درخششی برایش محسوب شود . سال پس از آن در فیلم مومیایی ? و مرد بارانی بازی می کند . اولین فیلم کمدی خوش ساخت با بازی پرویز پرستویی بود که جای کار چندانی برای او به نقش یک دلال عتیقه نداشت و دومین فیلم به کارگردانی ابوالحسن داوودی با بازی ابوالفضل پور عرب بود که در آن ایفاگر نقش یک وکیل بود . کرامتی برای همین کاندیدای دریافت جایزه از هجدهمین جشنواره فیلم فجر می شود . سال ?? را درحالی به پایان برد که یک مجموعه تلویزیونی و یک فیلم سینمایی را به کارنامه اش اضافه کرده بود.

mahtab-keramati (2)

بازگیر مشهور کشورمون مهتاب کرامتی پس از آنکه در کلاس های کارگاه آزد بازیگری شرکت کرد، برای ایفاء نقش هلن در فیلم / مجموعه مردان آنجلس برگزیده شد. او برای بازی در فیلم مرد بارانی کاندید دریافت جایزه از هجدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

mahtab-keramati (8)

مخالفت خانواده با بازیگری ام:

آن زمان که ما می‌خواستیم به کلاس بازیگری برویم باید با خانواده‌هایمان می‌جنگیدیم تا به ما اجازه رفتن به این دوره‌ها را بدهند. خانواده خود من به هیچ عنوان راضی نبودند من بازیگر شوم. نگاه خانواده‌ها به سینما طور دیگری بود. الان علاوه بر تغییر نوع نگرش تعداد کلاس‌های بازیگری هم زیاد شده و مقوله بازی راحت و در دسترس است. در آن دوره ما باید کلی تست می‌دادیم و هر کسی را هم قبول نمی‌کردند که حتی به راحتی تست دهد.

mahtab-keramati (9)

ازدواج مهتاب کرامتی:

من سال‌ها پیش ازدواج کردم. زندگی خیلی خوبی هم داشتم. در واقع چون در سن پایین ازدواج شکل گرفت موفقیت‌آمیز نبود. اما هنوز از حال هم باخبر هستیم. اما خب این بزرگ شدن ما در 2 روند متفاوت شکل گرفت و در نهایت مسیر ما از هم جدا شد. بابک ریاحی پور همسر سابق مهتاب کرامتی یکی از معروف‌ترین نوازنده‌های ایرانی با ساز تخصصی گیتار باس است و در زمینه موسیقی راک فعالیت می‌کند. او در آلمان موسیقی را آموخته، آن را در ایران ادامه داده و با خواننده‌هایی مثل محمد نوری و گروه‌هایی مثل اوهام و آویژه که نوعی موسیقی تلفیقی را دنبال می‌کرد‌ه‌اند، همکاری داشته است.

mahtab-keramati (12)

علت طلاق مهتاب کرامتی :

متاسفانه انتهای ماجرای ازدواج مهتاب کرامتی و بابک ریاحی پور پس از بچه دار شدن ، به طلاق ختم می شود. او از همسرش جدا شده و در حال حاضر با دخترش به تنهایی زندگی می کند. آنها علت طلاق را بخاطر ازدواج در سن پایین می دانند و همین که هردوی آنها در تجربه های کاریشان بزرگتر شدند ، خود را با یکدیگر هم مسیر ندیدند و تصمیم به جدایی گرفتند. به گفته ی خودشان تا الان از احوال یکدیگر با خبرند ولی مسیر زندگی و سرنوشت بود که آنها را از هم جدا کرد.

mahtab-keramati (11)

آثار مهتاب کرامتی:

سینما:

مردی از جنس بلور (سعید سهیلی - 1377)

مومیائی 3 (محمدرضا هنرمند - 1378)

مرد بارانی (ابوالحسن داودی - 1378)

بهشت از آن تو (علیرضا داودنژاد - 79-1380)

ملاقات با طوطی (علیرضا داودنژاد - 1381)

شاه خاموش (همایون شهنواز - 1382)

هشت پا (علیرضا داودنژاد - 1382)

رستگاری در هشت و بیست دقیقه (سیروس الوند - 1383)

mahtab-keramati (10)

مجموعه های تلویزیونی:

مردان آنجلس (مجموعه - فرج الله سلحشور - 77-1376)

مریم مقدس (مجموعه - شهریار بحرانی - 1379)

خاک سرخ (مجموعه - ابراهیم حاتمی کیا - 80-1379)

mahtab-keramati (6)

عکس های دیده نشده مهتاب کرامتی و خانوادش+بیوگرافی کامل

عکس های دیده نشده مهتاب کرامتی و خانوادش+بیوگرافی کامل

عکس های دیده نشده مهتاب کرامتی و خانوادش+بیوگرافی کامل

mahtab-keramati (3)

عکس های دیده نشده مهتاب کرامتی و خانوادش+بیوگرافی کامل

mahtab-keramati (13)

عکس های دیده نشده مهتاب کرامتی و خانوادش+بیوگرافی کامل

mahtab-keramati (5)

برای دیدن عکس های بیشتر مهتاب کرامتی کلیک کنید

بیوگرافی جدید بازیگران ایرانی و این بار بیوگرافی خانم مهتاب کرامتی در روز شنبه دهم اردیبهشت ماه سال 1395, بیوگرافی مهتاب کرامتی,بیوگرافی بازیگران ایرانی,جدیدترین بیوگرافی بازیگر مشهور و حرفه ای به همراه عکس های مهتاب کرامتی

 



لیست کل یادداشت های این وبلاگ